رویدادها آرشیو خبر ها
کـونته ...

کـونته ...

آنتونیو کونته سرمربی موفق باشگاه یوونتوس که پس از ورود به یووه این تیم را از نظر ِ شکل بازی متحول کرد و توانست 2 بار پیاپی به مقام قهرمانی برساند ، مورد توجه تیم های زیادی است و باشگاه یوونتوس با توجه به پیشنهاد های باشگاه های خارجی در نظر دارد تا قرارداد سرمربی خود را تمدیـد کند .

بر همین اساس و به نقل از Calciomercato ، مدیران یوونتوس در نظر دارند که قرارداد کونته را تا 2 سال بعد از پایان قرارداد تمدید کنند .
قرارداد آنتونیو کونته با یوونتوس تا 2015 اعتبار دارد و بنابراین به زودی قرارداد ِ کونته تا 2017 تمدید خواهد شد .

خبر دیگر درباره کونته این است که ، با توجه به بررسی ها و اقدامات پلیس برای شناسایی افراد ِ متخلف و مرتبط با بنگاه های شرط بندی بار دیگر شایعاتی در مورد محروم شدن کونته ایجاد شده بود که بر طبق ِ اخبار هیچگونه محرومیت و جریمه ای برای کونته وجود نخواهد داشت و سرمربی یوونتوس به هیچ وجه متهم به دست داشتن در پرونده های فعلی نشده .

همچنین آنتونیو کونته در این باره بیانیه ای داده و اظهار داشته که " از شنیدن ِ این اخبار شوکه شده ، و متاسفانه قضیه ای که اصلا ربطی به او ندارد و افراد دیگه ای درگیر ِ آن هستند ، بی دلیل اسم او آورده می شود و با آبروی او بازی شده اسـت "

در ادامه کونته تاکید کرده که " یکبار در این قضیه در مورد او قضاوت شده و جریمه ی ناحق دردناکی هم متحمل شده "


البته در شرایطی که یوونتوس در سری آ پیشتاز است و با قدرت و اختلاف 5 امتیازی شانس اول ِ کسب ِ اسکودتو بشمار می رود ، شنیدن همچین شایعاتی و پرداختن روزنامه ها به آن نمی تواند عجیب و دور از ذهن باشد .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: